عود سندرم نفروتیک با ادرار کف آلود و چشم باد کرده
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من فکر می کنم پسر 6 ساله من است که با داشتن عود سندرم نفروتیک خود را. ادرار او بسیار کف آلود است و آن را با چشم کار می کند hinchados.Qué ما انجام دهید؟

سندرم نفروتیک معمولا در کودکان رخ می دهد، و در بسیاری از موارد، بیماران ممکن است بهبودی از بیماری با کمک از استروئیدها و دیگر medicamentos.Sin با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک از حداقل یک بار عود رنج می برند به دست آوردن در بقیه عمر خود را، در حالی که ادرار پر از کف، نشانگر پروتئینوری، و چشم باد کرده، منعکس کننده تورم دو نشانه از عود سندرم نفروتیک می باشد.

در این شرایط، پزشکان توصیه می کنند که بیماران مصرف سندرم نفروتیک درمان سیستمیک است.

سلول های بنیادی حمام دارو، طب سوزنی، درمان صفحه گرم و حمام پا تنها درمان موثر برای بسیاری از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک است، و میزان موفقیت خود را می تواند بیش از 90٪ برسد.

سلول های بنیادی می تواند ایمنی بدن را به حالت سیستم و ساختار کلیه کمک، در حالی که درمان های باقی مانده بر روی پیشگیری از عود از این درمان nefrótico.Con سندرم، بیماران ممکن است اثرات درمانی زیادی داشته باشد، اما با هیچ عوارض جانبی آشکار .

البته، درمان باید آن را در شرایط دقیق بیماری پیشنهادات pacientes.Para بستگی دارد، توصیه می شود بیشتر در مورد وضعیت پزشکی بیمار از طریق مشاوره به ما بگویید آنلاین و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: کلیه درمان نارسایی نارسایی کلیه خارش پوست ناشی از نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: